Partnerji

Illusion, Holds & Volumes


illusion    Illusion je blagovna znamka markantnih makrov in volumnov. Pri Illusion-u stremimo k inovaciji in neprestano postavljamo nove mejnike v industriji plezalnih dodatkov, hkrati pa se zavezujemo k ohranjanju vrhunske kakovosti materialov in produktov.

Illusion makri so izdelani iz steklenih vlaken, medtem ko so Illusion volumni sestavljeni iz lesa. Večino makrov je možno naročiti v dvojni ali enojni teksturi, kar skupaj s pridihom vašega edinstvenega stila omogoča, da se poigrate z mnogimi oblikami in barvami ter postavite smeri na plezalni steni točno tako kot ste si zamislili. Illusion leseni volumni so na voljo z ali brez matic.

Illusion produkti so odobreni s strani IFSC (Mednarodna zveza za športno plezanje). Predstavljajo se na IFSC tekmovanjih in so proizvedeni v skladu z IFSC proizvodnimi standardi. Illusion produkti so oblikovani z namenom, da spodbujajo kreativnost, dajejo svojstven stil in posebno dinamiko med postavljanjem smeri. Pri Illusion-u se trudimo, da so naši produkti ne le markantni, ampak tudi uporabni.


LAPIS


lapis    Prve oprimke Lapis je leta 1991začel sam izdelovati Aljoša Grom. Njegova strast do plezanja in postavljanja smeri na umetnih plezalnih stenah ga je vodila do lastne linije plezalnih oprimkov, ki vse od začetkov navdušujejo slovenske in svetovne športne plezalce. Svetovno prepoznavnost so njegovi oprimki dosegli, ko se je Aljoši pridružil Jaka Schlamberger, izkušen in uspešen podjetnik. Z Aljoševo strastjo in občutkom za plezanje in Jakovim poznavanjem poslovnega sveta, vodenja podjetja in blagovnih znamk sta skupaj zasnovala blagovno znamko Lapis, ki je danes prisotna in prepoznana po celem svetu.

Blagovna znamka Lapis obsega 2500 različnih oprimkov, volumnov in pripomočkov za trening. Najdete jih v najboljših plezalnih centrih po celem svetu. Na voljo so v spletni trgovini climb-holds.com, prodajajo po celem svetu. Vsi plezalni oprimki Lapis so načrtovani in proizvedeni v skladu z varnostnima standardoma EN 12572-3 in EN 71-3.


Generalni sponzor


Veliki sponzorji

Veliki sponzorji

Veliki sponzorji

Soorganizatorji

Soorganizatorji


Ostali sponzorji in partnerji